דרעי וליצמן תוקפים את לפיד: "לפיד נחשף היום וחזר להסתה המסוכנת"

    איתי גדסי No Comments on דרעי וליצמן תוקפים את לפיד: "לפיד נחשף היום וחזר להסתה המסוכנת"

    יו"ר שס השר דרעי הבהיר אחרי דבריו הקשים של לפיד, "עכשיו זה ברור: זה או לפיד וליברמן בממשלת שמאל או נתניהו ושס חזקה שישמרו על מדינה יהודית"

    דרעי, גפני וליצמן צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר דברי ההסתה הקשים של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בגנותה של ממשלה עתידית שתקום עם נבחרי הציבור החרדיים אותה כינה "ממשלה חשוכה וסחטנית שתעביר כסף מהאנשים שעובדים לאנשים שלא עובדים". השרים ליצמן ודרעי תוקפים את לפיד שהראה סימני התקרבות כביכול עד לאחרונה.

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כתב בתגובה לדברי לפיד, "התגלה פרצופו האמיתי של יאיר לפיד שמחרים את שומרי המסורת והיהדות ורוצה להקים ממשלת שמאל ולמחוק כל סממן יהודי ביחד עם ליברמן, מרצ ובתמיכת הרשימה המשותפת".

    דרעי הבהיר, "עכשיו זה ברור: זה או לפיד וליברמן בממשלת שמאל או נתניהו ושס חזקה שישמרו על מדינה יהודית ומסורת ישראל".

    גם שר הבינוי והשיכון ח”כ יעקב ליצמן הגיב לדברי יאיר לפיד ואמר, “יאיר לפיד ניסה להסתתר ולהתחפש, אך ככל שהוא מתקרב לבחירות הוא שוב הופך את החרדים לאויבים והוא מאבד את זה".

    ליצמן המתנגד הגדול של לפיד, הוסיף ותקף, "לפיד נחשף היום שוב בשנאתו המוכרת מהעבר וחזר להסתה הישנה והמסוכנת שלו כלפי המסורת ושומרי המצוות בישראל. אותו לפיד שמכנה אותנו סחטנים וקיצונים, מתכוון להקים ממשלה עם איבתיסאם מרעננה, וזה לא מספיק קיצוני בשבילו".

    ליצמן עקץ ואמר, "מי שקנה את תרמית לפיד ש”השתנה, התבגר והפסיק להילחם בחרדים”, התבדה ומקבל היום את לפיד המקורי, המפלג והמסית, בדיוק כמו שותפו ליברמן, איתו חתם הסכם עודפים".

    "ביחד הם מתכוונים להקים ממשלה שתרדוף את החרדים ותפגע בכל היקר והקדוש למסורת ישראל והצביון היהודי” הזהיר ליצמן.

     



    0 תגובות